luni, 16 februarie 2015

Abur. Martie 2010

De 10 luni de cand am ajuns in casa ta iti veghez lacrimile in fiecare noapte.Sunt martorul mut al unei dureri pustii, durere neinteleasa si fara rezolvare.Nu am viata,nu pot sa simt, nu pot sa ating. Nu simt caldura ce se evapora prin aburii amari precum o face peretele. Nu simt nici amarul lacrimilor pierdute prin neputinta precum o face gresia.Nu sunt nici usa, nu sunt sprijin al unui echilibru pierdut.Nu te ajut cu nimic, iti reflect doar ceea ce nu vrei sa vezi, nu vrei sa accepti. Ma acoperi cu abur si uiti de mine, ma privesti cu ura, ura ce ti-e destinata tie, pentru ca a ta este imaginea morbida ce se reflecta in mine. Aburul se condenseaza sub pesimism, iar eu ma ascund sub lacrimi false. Nu esti singura cand plangi, ma ai pe mine, ai peretele, ai usa si ai gresia. Poti avea si cada daca te consoleaza cu ceva. Tot singura ramai. Sangele si lacrimile sunt purificate atunci cand le elimini, insa ne patezi pe noi. Daca noi si cei din jur nu avem mila fata de tine, ai hotarat sa nu ai nici tu. Totul se invarte in jurul urii, se pare ca toti sunt atrasi de ea. Tu ai ajuns la capat de drum, vrei sa renunti, nu mai ai niciun motiv pentru ziua de maine.Insa viata e prea cruda, nu vrea sa te lase sa pleci. Vezi cum toti simt ura pentru tine, chiar si gresia pentru simplul fapt ca o murdaresti. Visele ce odata iti dadeau aripi, acum sunt doar scrum. Scrum ce nu se va inalta prea curand. Inlocuieste'mi aburul cu scrum, poate voi reusi sa'l transform din nou in vise.Dar nu, pentru ca nu ai incredere in nimeni, nu vei avea nici in mine.Eu nu te voi trada,sunt un simplu obiect, un simplu martor.Da'mi ocazia de a face ceva memorabil in viata, lasa-mi un motiv pentru a ramane in amintirea ta.Da'mi viata prin revenirea ta.Lasa'ma sa fiu mai presus decat peretele si usa.Tot singura vei fi, insa eu voi triumfa.Poate asa vei triumfa si tu.Poate si pe tine te va iubi cineva asa cum tu m'ai iubit pe mine.Uite, ei sunt prietenii tai.Ei sunt ingrijorati, surprinsi, impulsionati, curiosi si iubitori.Se stabilesc conexiuni intre fiinte, conexiuni straine mie.Nu esti singura.Esti doar pustie.Ai nevoie de cineva care sa te completeze, insa intre timp ii ai pe ei.Ma ai si pe mine, iti suport lacrimile si privirea indurerata.Te sustin, nu cad cand ma lovesti, nu ma sparg cand iti versi furia.Sunt doar eu, probabil ca tin la tine sau probabil iti sunt fidela. Nu fi nerecunoscatoare-ei iti dau iubire.Nu iubirea pe care o astepti, insa nu ii dezamagi.In mine poti sa dai, eu nu am sentimente.Arata-ti recunostiinta fata de persoanele carora le pasa de tine, nu le ignora.Uita trecutul, el nu mai vine. Priveste spre viitor, nu te ineca in neputinta. Ma simt inutila. Simt din nou abur condensat deasupra mea. Lasa intunericul sa cada peste mine, pleaca de langa mine.Voi deveni egoista, daca tu te simti rau, nu ma face si pe mine sa simt aceleasi lucruri.Am uitat: eu nu am viata.Tu insa ai, si iti doresti cu ardoare sa o pierzi.Mai ai multe de trait.Viseaza.Totul e trecator.Traieste momentul si lasa in urma regretele.Nu mai percepe reprosurile.Tot din ura sunt nascute.Simt cum imi pierd glasul, pentru ca tu iti revii.Pentru ca te cuprinde somnul.Maine sper sa nu ma trezesc, sau daca ma trezesc, sa ma trezesc linistita.Sa pot trai din nou prin tine.Ia atitudine.Eu am luat: nu am vrut sa ma mai las acoperita de aburi, chiar daca ai umplut cada de 4 ori cu apa fierbinte.Ai distrus mediul.Nu ti-ai satisfacut dorinta. Nu'mi place aburul.
Cu drag,
Oglinda.

Un comentariu:

  1. atat de frumos..trist..si profund
    dar,tu stii ca am fost mereu langa tine si voi fi in continuare>:D<
    si stii ca te iubesc>:D<
    si vom fi mereu una langa alta:X
    si..mai e putin si plecaaaaaaaam
    lalalalalala
    :X
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Show me some love!