luni, 16 februarie 2015

Hmm. Februarie 2009

2009 feb
Am citit in mai multe reviste, am auzit de la mai multi oameni si incep sa cred tot mai mult in faptul ca de indata ce-ti exteriorizezi sentimentele,trairile, incepi sa scapi de ele.Nu mai sunt atat de personale, le imparti cu ceilalti.Iar eu pentru ca am o natura egoista si nu-mi place sa impart chiar tot cu ceilalti, demarez in subconstient actiunea de a UITA.Daca uiti, te eliberezi de ganduri negre.Azi nu mai simt ce am simtit ieri, citesc ce am scris mai jos si mi se pare absurd, penibil, neactualizat, sau chiar infantil, depasit, prostesc.Azi ma simt puternica, fara amintiri.Nici nu mai stiu ce gust au lacrimile sau e sa te simti pustiu.Uneori cred ca nici nu mai simt.Autoprotectie.Si iubire de sine mai presus de orice.E vara-vara e menita ca sa te distrezi.Sa dormi.Sa razi.Sa vorbesti despre toate prostiile cu prietenii.Sa faci ce vrei tu.Suntem deja la mijlocul verii si parca nu am facut nimic. Incerc sa fac zilnic ceva remarcabil. Sa simt ca am trait o zi completa:)  Ma plictisesc repede. Incerc mereu alte chestii.Pana raman cele care cu adevarat conteaza.Creez.Desi creez doar pentru mine.Toti facem asta.Sunt putini care creeaza si pentru ceilalti.Care se bucura cand se bucura si cei din jur.Nu merita.E bine sa tii la anumite persoane-e mai bine sa tii la mai multe, caci cele n laturi ale tale se completeaza diferit cu fiecare persoana in parte.Ceea ce nu pot vorbi cu X, pot vorbi cu Y. Ceea ce nu ii pot arata lui Z, il poate face sa rada pe T. si asa mai departe...Toti sunt prietenii mei,ai tai, ai vostrii. Toti se completeaza.E minunat atunci cand toate laturile tale sau majoritatea lor se pot completa cu o singura persoana.E si mai grav atunci cand ea nu se completeaza cu tine.Sa nu dramatizam..
nu sunt trista, nu sunt in depresie.Nu mai vreau sa fiu, nu mai am motive.Ma bucur, sunt surprinsa. Le-am uitat. Nu conteaza daca nu ma crede nimeni, eu sunt impacata cu mine. Cresc, devin mai mare. Azi sunt mai inteleapta decat ieri. Stiu cand trebuie sa ma dau la o parte. Stiu cand nu mai am ce cauta intr-un loc. Stiu cand trebuie sa uit ca sa pot trai mai departe. Si asta si fac. Se numeste respect de sine. Inca mai am rautati in mine, sunt scorpion si nu iert.Sunt si mandra, dar stiu ca nu degeaba. Desi nu-mi place sa recunosc cand gresesc, o fac. Asa e normal-sa-ti asumi tot ceea ce faci. Sa fi constient si sa stii sa te descurci pe cont propriu. Asta e un post random.Nu are urma de nebunie in el.
Am vrut sa sterg din posturile anterioare. nu mi se mai par de actualitate, nu mai simt ceea ce am scris.Mi se par prea sensibile si prea victimizate. Poate intr-o zi postul asta mi se va parea dur.Dar azi asa am simtit:)
A.

2 comentarii:

  1. uitarea si ignorarea e cel mai bun remediu ,hai sa luam ca exemplu bolnavul pe moarte care-si ignora boala si se considera sanatos se va simti mai bine ca cel care o accepta si se intristeaza

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am simtit ca esti scorpioanca, inainte sa o citesc. Imi place cum scrii, fa-o in continuare. Imi place ca te autoevaluezi constant, ... sper sa nu devina obsessie, cum devenise la mine intr-un timp. E de admirat cum vrei sa te maturizezi, pardon sa cresti !!

    RăspundețiȘtergere

Show me some love!