luni, 16 februarie 2015

Primul semn al fericirii. Septembrie 2009

Azi a fost diferit.A fost o zi fericita. 
Azi am lasat in urma grijile.Am observat ca pot trece mult mai usor peste anumite lucruri, ceea ce este foarte bine.Nu stiu daca am devenit mai nesimtita, cuvantul este urat, insa am inceput sa nu-mi mai pese atat de mult de ceilalti si sa-mi vad propriile interese.Sa nu mai ma rog de nimeni sa fie prieten cu mine.Sau nu mai fiu eu cea dependenta.Am inceput sa traiesc.Sa ma bucur de ceea ce e in jur, de ceea ce ma face fericita.
De ce au unii mai mult noroc decat ceilalti?-Si eu am noroc,norocul nu se manifesta mereu, ci doar atunci cand ai nevoie de un mic impuls, de un mic ajutor.Norocul poti sa ti-l faci si singur, daca te duce suficient de bine capul:)
De ce ne amagim atat?-Pentru ca uneori nu invatam sa pierdem, nu vrem sa acceptam ceea ce e evident, pentru ca tragem de orice pentru a nu ramane cu nimic in final.Pentru ca nu vrem sa acceptam ca viata e frumoasa si trebuie traita, regretele trebuie sa fie uitate.Pentru ca vrem sa ne limitam decat la un singur sentiment sau la o singura persoana, cand lumea e atat de diferita.Pentru ca acolo, undeva, intr-un anumit moment, candva si cu cineva iti vei aminti de toate astea si vei regreta cat de mult te-ai amagit pentru nimic.Pentru ca tot ce scriu aici nu are sens, dar vreau sa scriu.Vreau sa scriu despre cum nu m-am amagit azi.Despre faptul ca am acceptat in sfarsit ceea ce era deja evident.Pentru ca nu mai tin socoteala zilelor care trec de la inceputul anului.Pentru ca nu mai sunt limitata la o singura idee, la o singura iluzie si la o singura amagire.Viata e frumoasa, lumea e larga...trebuie doar sa o las sa ma primeasca.
De ce uitam?De ce ne aducem aminte atunci cand deja uitasem?-Pentru ca nu poti elimina definitiv o parte din tine, dar poti trece peste ea.Ai uitat, ai trecut peste atunci cand nu te mai afecteaza orice lucru care-ti aduce aminte.Nu mai simti nevoie sa-ti aduci aminte.
De ce cautam fericirea?-in alte locuri, in alti oameni, in trecut, departe...Cand te poti uita mai bine in jurul tau.Poti gasi fericirea in orice.Intr-un prieten care te ajuta, intr-un prieten cu care razi, intr-un om simplu pe care il vezi pe strada, intr-un catelus:D, intr-o revista:D, intr-un zambet, intr-un complot, intr-un rasarit..in orice.Trebuie doar sa privesti in jurul tau.
De ce alergam dupa dragoste?-pentru ca uneori reprezinta tot de ce ai nevoie.Dragostea,la randul ei, se gaseste in orice...in prieteni, in catelusi(sau pisici, dar eu nu suport pisicile)..Insa vine timpul cand ai nevoie de cineva care sa-ti fie alaturi, de cineva pe care sa-l iei in brate atunci cand simti nevoia de a fii protejat si de a uita de tot.Dar te lovesti de desincronizare.Nu esti iubit atunci cand iubesti, nu iubesti cand esti iubit.Nu primesti dragoste cand ai nevoie de ea..insa nici nu ceri.Cand esti nefericit,preferi sa te inchizi in tine, sa ai mii de ganduri negre, sa faci presupuneri, sa acuzi. Sa te vezi pe tine singura victima.Nu este corect sa nu fii iubit atunci cand doar cu asta traiesti.Si ajungi intr-un final sa fii indiferent, sa uiti sa iubesti, sa te uiti pe tine, sa pierzi tot ce aveai, sa te pierzi, sa-ti pierzi identitatea..sa simti ca fundul prapastiei este tot mai aproape.Doar din cauza unei nevoi neimplinite.Pentru ca ne pierdem speranta.Ajungem sa credem ca iluziile si visele nu te mai ajuta la nimic si iti fac si mai mult rau.Ajungi sa te acuzi pe tine de tot ce se intampla si sa-i asezi pe ceilalti pe piedestale.
De ce nu suntem niciodata multumiti?-pentru ca mereu vrem mai mult.Iar cand nu obtinem nimic, suntem dezamagiti si cautam cauza in alta parte.De ce nu putem fii mai buni?Pentru ca asta ne e conditia umana.
*
In ultimul timp m-am convins de faptul ca e mai bine sa nu pastrezi nimic pentru o ocazie speciala.Fiecare zi, fiecare ora, fiecare clipa pe care o traiesti este o ocazie speciala.Maine nu va mai fi azi, nu va mai fi azi niciodata.Nu ajunge sa regreti ceea ce nu ai facut azi.Toate aceste lucruri pe care le vei face "intr-o zi" nu isi vor gasi niciodata finalul.Iti pare rau ca nu ai spus "te iubesc" cand ai simtit nevoia, resemnandu-te ca e prea tarziu acum.
*

4 comentarii:

  1. Ai foarte mare dreptate...in tot ceea ce ai spus mai sus...Poate ca ...intr'o zi...:)),ma rog:-S
    Si...sa stii ca imi place sa te ascuuult:x si m'am bucurat cand am auzit ce s'a intamplat azi:Xsii...te iuuubeeesc>:D<...a,si,poate ca si universul va fi macar o data de partea mea si poate ca . ma va lovi cu mingea in cap:X:))si apoi va veni sa vada ce mi s'a intamplat...sau poate ca nuu:))
    >:D<
    :X

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D< Stiuu ca tu te bucuri pt mine^^
    si asa o sa ma bucur si eu pt tine cand o sa te loveasca mingea in cap:))
    dar..nu stiu.
    E bine sa visezi, dar nu e prea sanatos.
    Tot simt cutremurul.
    SI tot am impresia ca ce s-a intamplat azi nu a fost real:)
    dar(L)

    RăspundețiȘtergere
  3. well;;) chiar vroiam sa te intreb cum ai reactionmat in fata cutremurului?:D...se pare k ti-a facut bine..
    * nu stiam sigur dak celalalt post it`s about me;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiuuu..ca am o prietena care e cu mine in clasa, tot Gaby.
    Dar tu esti mon amour^^
    Tu cum ai reactionat? eu si azi am simtit un cutremur:))
    scary.

    RăspundețiȘtergere

Show me some love!