duminică, 3 mai 2015

Autoconservare

Am invatat sa fiu constienta de prezentul meu, de greselile mele si de ce pot sa fac sa fiu o persoana mai buna pentru mine, cum sa nu ma mai afecteze orice impuls si cum sa vad the big picture.

"Poti sa pleci, eu voi veni cu tine. Poti sa faci lucruri rele, eu voi fi langa tine. Poti sa fi cel mai bun om, eu te voi sustine. " Asa scriam eu ... nu e bine asa ceva. nu e iubire matura, e doar dependenta. nu e bine. nu duce la nimic. lasam acum gandul asta afara din noi ... 

"Eram fericiti. Am scapat de la realitate in relatia noastra". nici asta nu e bun. il eliminam. 

Ce imi doresc eu de la o relatie?
Atractie, incredere, intelegere, potrivire, independenta , siguranta, echilibru intre lucruri noi, vechi, ratiune, nebunie si surprize. 

Ce am gresit eu?
 nu am stiut sa let go of my insecurities. Te simti ca intr-un test continuu, desi tu nu greseai cu nimic. Te-am cautat, te-am suspicionat si nu te-am lasat in pace, desi iti acordasem incredere. Cautam in loc sa stau linistita, si tot ce am gasit, nici macar nu a fost adevarat. Am inteles acum cum e. groaznic. Si tu ai ramas pentru  ca ma iubeai.
Independenta? Nu ti-am dat. Pentru ca nici eu nu stiam cum e. vedeam fericirea doar in raport cu tine. Nu puteam fi eu linistita cu mine, asa cum eram la inceput. Te-am sufocat intruna si nu mai eram fericiti, momentele scurte nu mai contau, pentru ca lucrurile rele erau cele care ieseau la suprafata. Acum ti-am dat drumul ,ti-am dat drumul.


7 dec 2012 : "take a chance, take a risk. take a leap of faith. Ai incredere. " Si am avut. Dar inceputurile au sfarsit. 

Ma gandesc la “ce am avut, ce am pierdut si ce am castigat” si imi dau seama ca raspunsul nu il pot avea acum. Dar stiu ca drumul meu e in fata si stiu inca de la inceput ce vreau sa fac, cum vreau sa imi fac viata. Asta e o calitate, tine de puterea mea, de determinarea mea sau de incapatanarea mea. Dar mereu am stiut ce vreau si nu am schimbat drumul, poate doar am mai deviat un pic sau am mai ocolit. Tu in schimb nu stiu ce faci, si e treaba ta, problema ta cum iti gestionezi viata, drumul si deciziile.Destinul nostru e scris dar Dumnezeu ne-a dat dreptul de a alege, si  eu nu stiu daca alegerile noastre sunt scrise sau daca ele pot schimba cursul vietii. Tu ai ales si poti oricand sa iti schimbi alegerea sau sa o tii. Si dreptul asta ne da independenta , libertate si unicitate. Alegerile gresite mereu vor avea consecinte si nu neaparat legate de alegere. Stii cum e cu bad karma. Faci lucruri rele, atragi lucruri rele pe toate planurile vietii. Gandesti negativ, primesti negativ. Faci lucruri bune, primesti bunatate de la univers.
Eu la momentul asta nu pot face nimic pentru tine sau pentru noi, desi eu stiu care e drumul meu , Eu pot lucra doar pentru mine, pentru bunastarea mea, pentru independenta si fericirea mea persoanala. Sunt mai linistita asa. ma autoconserv.  Si te respect suficient de mult incat sa te las sa gresesti sau sa faci lucrurile cum trebuie, pana iti gasesti raspunsurile si fericirea. Daca asta vrei, daca in schimb vrei sa suferi si sa fii un martir pentru familia ta, e tot alegerea ta. Chestia e ca in viata esti singur si trebuie sa te desprinzi de trecut, de parinti, 
Din pacate nu pot schimba trecutul si nu ma mai pot tortura cu scenarii alternative. Daca as fi facut, daca as fi tacut, daca as fi venit. Nu. Nu se mai poate. Iar viitorul … e departe. Conteaza prezentul si pentru asta eu voi lucra. ...incredere. Odata castigata, nu se mai cerceteaza, doar pana la proba contrarie,pe care nu o voi cauta.
Dragostea adevarata se schimba, indragosteala s-a dus, ramane ceva mai intens si mai puternic, mai adaptabil. Certurile si discutiile vor fi rezolvate direct, fara tras de ele, fara orgolii, nimeni nu e castigator, amandoi fac eforturi si compromisuri, pentru ca le pasa.

" When you encounter a Twin Flame, they will show you your weaknesses, your wounds, your ego, your 'self'. Even when you are in a good spiritual state when you encounter these relationships, they will bring you to your knees, strip you to your core and change you at your very essence... exactly as they are supposed to do. "

alt concept venit din literatura, fantezie, spiritualitate. Pare plauzibil, dar se contrazice mult cu realitatea... e frumos sa crezi in idei, dar mai frumos e sa fii linistit. 

"Vreau sa iti schimb ura in dorinta, retinerea in atractie si furia in dragoste." toti vrem multe lucruri, dar uneori puterea noastra nu sta in a-i schimba pe ceilalti. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!