marți, 19 mai 2015

cum iubesc...

Si totusi, cum as iubi eu?
Complet, adevarat, in totalitate. Nu as mai fi nelinistita. Asteptarile mele vor fi indeplinite fara sa mai cer nimic. As da si as primi mai mult decat am stiut vreodata ca pot. Prima dragoste, urmatoarea, ultima... eu pot iubi de atatea ori, in atatea feluri, si mereu ma voi dedica. Unele doar dispar mai repede, sunt atat de intense incat se sting repede. Altele raman ca o rana, ca o cicatrice permanenta, care imi vor aduce mereu aminte cat de puternica sunt. Te poti indragosti de o mie de ori, poti avea mii de obsesii. Pasiunea e dependenta de dragoste, dar dragostea nu inseamna pasiune. Pot sa consider atragatori multi baieti, dar niciodata nu ma voi indragosti de ei. O relatie nu va fi o  dragoste de o viata. Dar cand vine dragostea adevarata, o vei simti. Totul va sta in loc si nu va fi loc de griji. Voi fi responsabila, voi stii ca maine va fi tot aici. Voi fi diferita si gata sa o primesc. Ma voi implica diferit si voi avea certitudinea si siguranta mult visata. Totul a fost doar o joaca pana acum. Vom avea lumea noastra si nu va mai renunta nimeni la mine. Caci ce e viata daca nu o poti imparti?
cand voi iubi cu adevarat, nu voi mai accepta compromisuri. Ori imi dai totul, ori nu imi trebuie nimic, caci eu iti voi da totul. Daca nu voi fi iubita, mereu imi va lipsi ceva. Fericirea o vom imparti la doi. In iubire, nu e loc de teama. Daca el se va teme de mine, eu il voi lasa. Daca il voi intimida, nu are ce sa caute langa mine. El nu va intelege lumea mea, nu va putea sa imi dea jos masca, si nici nu va pricepe ce se ascunde sub ea. Iubirea e mai presus de orice: ambitii, jocuri, putere, obiceiuri, indatoriri, prejudecati, rusine, sfaturi proaste. Tot ce va conta e sa nu dea inapoi cand va fi momentul sa ma iubeasca. Am invatat ca ceea ce iubesc ma reprezinta. Daca el va fi defect, eu voi avea mii de probleme personale. Totul se va reflecta asupra mea. In iubirea adevarata pe care o voi avea intr-o zi, voi fi cea mai buna varianta a mea, pentru ca el va fi cel mai bun, vom scoate la iveala exact de ce avem nevoie. Si va fi natural, vom stii ... Ia-ma in brate, fa-ma sa rad si ai grija de mine. 
oamenii care pot iubi cu adevarat de mai multe ori in viata, sunt mai fericiti. Sunt mai puternici, dau dovada de o cunoastere extraordinara de sine si de o motivatie din alta lume. Ei vor pune capat unei relatii atunci cand nu se mai simt in regula si vor incepe alta cu aceeasi daruire si aceeasi intensitate. Eu nu cred ca sunt asa .. ma consum, ma implic si apoi dispare totul. Exista resentimente si exista negare. Oamenii astia fericiti vor trece usor peste prejudecati, vor trece de perceptia fireasca a dragostei, vor incepe din nou o noua viata. 
Sunt si oameni care iubesc o singura data in viata, dar sunt mult prea lasi sa isi traiasca dragostea asta pana la capat. Apoi, toata viata lor va fi o goana dupa copiile marii iubiri. Vor schimba mii de persoane, vor cauta ce au avut, si niciodata nu vor gasi. Oamenii astia sunt mai tristi decat mine, mai slabi si mereu in cautarea absolutului, caruia i-au dat cu piciorul din orgoliu. Golul lor nu va fi niciodata umplut. Va fi infinitul sufletului lor, intr-o continua miscare, niciodata nu isi va gasi sfarsitul. Copii fidele sau corespondente exacte nu exista. Mereu va fi comparatia, mereu va fi frustrarea, iar ei nu vor fi impliniti. 
Inainte sa iubesc pe cineva cu toata fiinta mea, am realizat ca trebuie sa ma iubesc pe mine, sincer, necontrolat, nejustificat. Eu sunt cea mai importanta pentru mine. Eu am uitat sa ma iubesc. Cum sa ma astept sa ma iubeasca cineva daca nici eu nu o fac? dar acum o fac, si mi-am deschis nenumarate porti. Iubeste-te pe tine si vei cuceri lumea. Schimbarea vine si o vei vedea, chiar daca la inceput nu crezi. Nelinistea mea venea din adancul sufletului meu, din lipsa pacii interioare, din faptul ca nu am inchis ranile din copilarie si din trecut. Nu eram inteleapta, nu eram linistita. Am acceptat prea multe, m-am coborat, crezand ca acolo apartin. Dar din fericire, eu am crescut si am ajuns inapoi unde mi-e locul : sus... Din pacate, am suferit pentru a ma iubi pe sine, dar acum, toata suferinta nu mai inseamna nimic. Nu va mai insemna nimic in urmatorii 5 ani. dar iubirea fata de mine? va creste in urmatorii 5 ani. 
I am totally rambling.
Am facut atatea promisiuni pe care nici eu nu le credeam. E ciudat cum "pentru totdeauna" nu a insemnat nimic, a disparut asa de repede cum a si aparut. Am spus " te iubesc", "mi-e dor de tine", "esti totul", " nu pot trai fara tine" ... si asa cum le-am spus, asa au si disparut. au insemnat atunci ceva, acum nu mai inseamna nimic. Timpurile s-au schimbat, eu m-am schimbat, si nu mai pot concepe acele fraze in acest moment. 
Cand voi iubi din nou, o voi face neconditionat. Fara atatea griji. Daca ne indragostim, ne indragostim ca nebunii. Nu voi mai avea nevoie de raspunsuri, le voi avea deja in fata ochiilor. Ele complica sinceritatea acestui sentiment. Daca exista totusi intrebari, griji, suspiciuni, ma voi astepta sa nu fie iubire sincera. 
Nu imi va mai fi frica de nimic. Nici de o indragosteala, nici de o iubire, nici de un sfarsit, nici de o cearta, nici de o a doua sansa. Nu e loc de teama in iubire, asa cum am mai zis. Vreau sa nu mai simt frica, vreau sa fiu iubita pentru ce sunt. Sunt capabila sa iubesc atat de mult. Vreau sa traiesc in prezentul de azi, sa iubesc la timp, sa nu mai pierd oportunitati, sa nu mai regret nimic.
Imi place ca iubirea sa fie all-consuming, sa dau totul si sa primesc totul. Nu ma poate intelege nimeni, decat cineva ca mine. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!