sâmbătă, 23 mai 2015

Fiecare om are limite. Eu le am pe ale mele si nu stiu cum se face, dar de fiecare data parca se largesc si mai mult. De fiecare data cand te joci cu mintea mea, rabdarea mea ajunge la limita si merge si mai departe. Si eu sunt uimita de cat de puternica e mintea mea si cat de slaba e a ta. Eu nu ma mai intorc, nu ma mai inspira trecutul. Voi gasi mereu unde sa ma simt vie. Atat de multe jocuri si farse, incat nici nu mai stiu care e realitatea. Am stiut oare vreodata? Visez atat de mult si vad viitorul din toate perspectivele incat imi e greu sa raman in prezent. Imi doresc mai mult si dorinta asta nu imi face bine. De ce nu pot fi multumita? Oare pentru ca stiu ca pot si ca merit mai mult? 
Reflectez. Contemplez. Admir frumusetea si o asez pe un piedestal. O venerez. Ma atrage ca un magnet. Tot ce e opus ma sperie si ma indeparteaza. 

 Mi-ati testat limitele si va place sa continuati, pentru ca stiti ca duc. Limitele imi sunt paradoxale. La inceput, ca un zid interminabil de inalt, iar apoi, ca un zid interminabil de lung. Amagire, speranta. Totul e ciclic. Ca un infinit, what goes around comes around. Din pacate pentru voi, frica nu ma opreste, ma impulsioneaza.
Din pacate pentru tine, am intalnit tot felul de oameni, stiu jocurile, stiu regulile, stiu vrajelile si iti stiu si limitele. Am invatat de la cel mai bun si cred ca l-am depasit. Azi construiesc si maine distrug. De ce ne e mai usor sa daramam totul dintr-o data decat sa rupem o foaie si sa o ardem? Oricum, niciodata nu vom uita totul si niciodata nu vom iubi complet.
M-ai impins catre limite doar ca sa imi cresc rezistenta. Nu am uitat dintr-o data, tu m-ai instruit pe ascuns incet incet, in fiecare zi. Dupa ce mi-am depasit limita asta, mi-am dat seama ca nu voi mai fi niciodata la fel. Ma schimb. Realizez mai multe, in special cate am pierdut. Mi-am subestimat limitele, iar eu pot sa fac orice.
Zidul asta va ramane intre noi doi mereu. Dupa ce am trecut de el, m-am simtit mai vie pe partea celalalta. Am avut orice, dar nu rabdare. Am simtit ca nu sunt eu cea care trebuie sa astepte. De ce sa astept cand pot sa am orice, oricand ce vreau eu? Nu pot astepta curajul tau. Inseamna ca nu iti doresti destul. De aceea, limita mea a indurat multe, si dupa ce le-a indurat, s-a saturat si a plecat, fara nevoia de a se uita in spate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!