luni, 18 mai 2015

You're nothing to me until you're everything



Te-am iubit prea mult, asta imi e concluzia. Mai mult decat meritai si mai mult decat as fi crezut ca pot iubi. Am tinut iubirea asta in mine pentru mult timp si ti-am dat-o pe toata. Dar paradoxul meu: atat de mult te-am iubit incat ma intreb daca chiar a fost iubire adevarata. Poate am iubit doar ideea de iubire, poate a fost doar o pasiune prea puternica, un orgoliu hranit, o testare a limitelor mele, care oricum s-a terminat cu o distrugere in masa a mea si a ta. Asa ca iubirea asta pe care ti-am dat-o a fost : rapida, intensa, copilareasca, orgolioasa, egoista, cu asteptari, cu defecte, obsedanta, bolnava chiar. Am inceput sa ma conving ca nu a fost iubire adevarata, ci doar o indragosteala care nu se mai termina. Ceea ce a ramas din ea nu ma hraneste, nu imi da nici aripi, nici suspine. Te-am iubit atat de mult incat acum nu mai simt nimic. Cel mai paradoxal lucru. Am fost o egoista, o nerecunoscatoare sau poate am stiut de la inceput. Fricile mele s-au adeverit. Intuitia mea nu a dat gres. Stiam din prima zi ca urma sa te iubesc prea mult si ca se va termina. Si chiar s-a terminat, nu e loc de mai mult. Daca era sa fie, nu ne bateam joc, faceam un mic efort. Dar cu doi egoisti vanitosi, care nu au fost gata sa iubeasca linistit, cu calm, cu viziune de viitor... 

Lasa-ma inauntrul tau, acolo unde doar tu te pierzi
Lasa-ma sa-ti ocup mintea asa cum tu o faci cu a mea 
Sufletul tau e un dezastru, e o epava, nu stiu cum poti trai asa. Niciodata nu o sa iti insusesti lucrul asta, ti se pare normal. Te-ai inchis si ai aruncat cheia. 
Poarta-ti masca in continuare
Atat poti, atata duci, puterile tale se opresc aici, iar ale mele sunt infinite. Niciodata nu vei ajunge aici sus, pentru ca ai ales deja sa iti fie frica. 


Nu insemni nimic pentru mine. Totul sau nimic. M-am pierdut, crezand ca am totul, dar de mult aveam doar nimic. In iubirea adevarata, nu merge cu jumatati de masura. Totul sau nimic. Esti totul pentru mine sau poti pleca. Sunt atatea lucruri mediocre in viata, iar iubirea nu trebuie sa fie unul dintre ele. 
Suntem indragostiti si spunem ca iubim, dar de fapt e doar o iluzie, un vis. Ne atasam, traim o inchipuire, suntem egoisti. Ne dam seama ca nu am iubit acum, cand s-a terminat deja totul. Adevarata iubire e alta, are sens,are cauza, niciodata nu as fi in stare sa renunt la ea. Nu m-as fi vindecat atat de usor. 

Un comentariu:

Show me some love!