sâmbătă, 20 iunie 2015

De ce nu pot sa primesc ce imi doresc?
De ce ma intorc iar la nopti nedormite si de ce ma las afectata de aceleasi lucruri, in situatii si circumstante total diferite? Poate pentru ca problema sunt eu? Poate pentru ca eu chiar distrug tot ce ating, incepand cu mine?
De fiecare data cand incerc sa ma vindec ma las prada tentatiilor si revin la ce am fost. O ruina, niste ziduri inalte, care nu isi au rostul, si care se clatina, arunca cu bucati din ele, dar de ale naibii raman in picioare. Asta sunt. Un haos,  o minte bolnava, care nu isi gaseste scopul, care nu se poate tine de un plan si care e incredibil de singura. Toate lucrurile bune fug de langa mine si de mine. Totul se naruie, iar eu raman aici singura. Problema am fost mereu eu. Problema asta care nu imi da pace am fost mereu eu, degeaba am aruncat vina pe altii.
Am incercat sa ma iubesc si sa ma fac fericita, si cand credeam ca am reusit, am cazut prada tentatiei de a lasa fericirea mea pe mana altora. Am avut tot ce era mai bun si am pierdut, pentru ca sunt un dezastru, pentru ca distrug tot ce ating. Cu ce ma ajuta sa fiu nemuritoare in lumea asta efemera daca nimeni nu se apropie de mine? De ce toti isi pastreaza fericirea si doar eu nu am parte de ea?
De ce nu stie nimeni sa aiba grija de mine si de ce imi pun atatea sperante in persoane care nu vad mai departe de lumea cu care au fost obisnuite? Oare chiar atat de superficiali sunteti toti? Oare voi ramane singura care vede mai departe de invelis? Esenta, istoria, divinitatea, coincidentele, destinul, reinventarea lumii de demult? Iti spun ceva cuvintele astea? Sau esti blocat in gandirea ta de doi bani cu care ai fost invatat?
De ce nu ma opresc din a crede in oamenii care nu pot mai mult? De ce nu pot sa atrag persoanele pe care le vreau si de ce cand imi doresc ceva cu atata ardoare, nu il pot avea, fara sa renunt mai intai la el?
Viata mea de ruina e mult prea complicata si nu am ce sa fac decat sa merg mai departe, caci stalpii mei nu vor ceda niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!