duminică, 26 iulie 2015

The world of a change

Thoughts of the day:

1. Oriunde ma va duce situatia asta, voi fi bine. In siguranta si fericita.
Inca o lectie invatata despre sansele pierdute si ocazii risipite. Nu va exista cineva care sa alerge dupa tine pana la infinit, pana te decizi tu. Ceea ce nu am riscat eu, va risca altcineva la momentul potrivit. Insa nu stiu daca tu o vei face. Ceea ce credeai atunci ca merita, acum nu mai stii sigur. Increderea de atunci s-a risipit. Iar eu pe zi ce trece, m-am convins si mai mult ca e ok si riscul. Cum am mai zis, eu fac totul cu intarziere, cu amanari, iar acum regretele nu isi au rostul, pentru ca merit orice zbucium interior. Totul tine de sansa si de destin. Nu stiu ce sa iti mai zic. Nu stiu ce as putea sa mai fac. Decat sa astept si sa imi traiesc linistita viata. Putea fi, mai poate fi.

2. Nu iti dai seama cat de fericita sunt in acest moment in care realizez din nou cat de bine ma simt singura. Rectific. Nu singura, fara tine. Toate probleme si grijile mele au fost minunat pasate acelei fete, acelui experiment esuat, care practic din primele zile mi-a preluat rolul si cu el, si toate problemele tale. Nu mai sunt ale mele. Nu mai am de ce sa nu dorm! Nu mai am de ce sa ma uit intruna inapoi. Saraca, acum ea isi varsa amarul si se simte ca o proasta, pentru ca s-a uitat in locul nepotrivit. All that crazy shit you carried is hers to care about. Si din pacate, nu va intelege niciodata "de ce?". Pentru ca nimeni intreg la cap nu va pricepe "de ce?". Si ea va pasa aceste intrebari urmatoarei si urmatoarea isi va pierde o buna bucata din nopti incercand sa gaseasca raspunsuri.
Din fericire, nu voi mai fi eu niciodata acea persoana. Si sunt cea mai fericita din lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!