vineri, 29 ianuarie 2016

Fa-ma sa uit de tot

E aceeasi poveste intotdeauna. Nu stiu ce simt, nu vreau sa simt, dar esti cel mai aproape de absolutul meu. Ma lasi si apoi te intorci. Niciodata nu finalizam. Niciodata nu dam curs. Dorinte inabusite si frustrari permanente. Azi te uit si maine imi aduci aminte sa nu te uit. Ma tii legata si imi dai drumul suficient de mult, astfel incat sa nu pot fugi de tot. Ce viata e asta? Zic si zic ca nu imi pasa si de fiecare data tresar cand reincepem. Sunt inca aici, esti inca aici, dar pe cat de aproape, pe cat de departe. Accepta ca e ceva mai mult decat de suprafata, e o potriveala bolnava si o flacara ce trebuie consumata. Nu mai merge doar cu scantei atunci cand are potential de incendiu. Niciodata nu am simtit asa ceva si am tanjit dupa senzatia asta toata viata.
Vreau sa uit de tot, de viata asta, de regrete, de ce nu am si de tot ce nu imi iese. Vreau sa uit si cred ca tu ma poti face sa uit si doar sa simt. Nu am pretentii pe care nici eu nu le-as putea indeplini.
De fiecare data am impresia ca nu voi mai avea nicio sansa sa incerc. De fiecare data cand nu ne iese ma intreb care e problema de ocaziile nu ni se potrivesc. Unde e ocazia perfecta? unde e sansa sa traiesc si sa simt fara sa gandesc? Lasa totul deoparte si hai doar sa fim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!