vineri, 29 ianuarie 2016

pure bitterness

si iar sfarsit, si iar frustrari, si iar regrete ... cat mai tin?
cand voi putea scrie fericita:" sunt impacata, iubesc." ?
cat mai dureaza testele astea impuse de destin?
de cate ori ma voi lovi de aceleasi greseli si voi continua sa le fac?
de cate ori mai trec sansele pe langa mine, fara ca eu sa fi invatat cum sa profit de ele?
cate ocazii diferite va trebui sa mai accept pana cand se prinde una de mine?
cand ma vei lua in brate si va trece totul?
cand voi stii cine esti si cui trebuie sa ii ofer totul?
cand se va potrivi un suflet peste al meu?
cand voi putea avea iar conversatii nesfarsite si raspunsuri fericite?
mai e mult pana cand ma va lovi iubirea?
mai e mult pana cand va risca cineva pentru mine totul?
sunt demna de pus pe primul loc?
sunt demna sa ma descoperi?
cat de mult mai astept pana imi dau seama cine esti?
cat de mult mai imi ia pana te gasesc cu adevarat?
cat de multe esecuri trebuie sa mai suport?
cate nopti singure trebuie sa mai indur?
cate sperante sa mai am la 11:11?
cate pahare de vin mai e cazul sa fie baute singure?
nu poti doar sa fii cu mine ?
nu poti doar sa incerci?
nu poti doar sa reproduci un film?
nu poti doar sa risti mai mult?
si ce daca esuezi .... asa e viata.
Vreau sa risti o data mai mult pentru mine.
Vreau sa vezi o data ca am o mie de vieti diferite in mine.
Vreau sa vezi o data ca te pot duce in locuri nebanuite si total mai mult decat orice asteptare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!