luni, 21 martie 2016

It's you


M-ai facut sa simt asta pentru tine. Cum e aia cu "universul iti da atunci cand esti gata" ? oare cum as putea interpreta toate semnele si toata povestea noastra? un sir de coincidente amuzante sau niste sanse pe care niciunul nu stie ca trebuie sa fie luate in considerare? 
Te-ai jucat , si m-am jucat, si ne-am plictisit sau ne-am uitat. Nu stiu ce vreau, nu stiu ce simt, dar m-ai facut sa zambesc si acum mi-e dor de zambetul meu. 
Si cel mai crunt lucru e ca stiu ca ne vom mai intalni si ca intr-o zi... 
Pana atunci, ma multumesc cu durerea asta deosebita si cu sutele de intrebari si interpretari. 
"oare ce inseamna poza asta? ", "oare ce inseamna lucrul asta", "oare de ce au venit ei pana aici? " 
ma faci sa imi pierd mintile si in acelasi timp, imi dai un nou scop si o noua provocare. Problema e ca nu ma voi opri pana nu esti al meu. 


Nu am niciun motiv logic pentru care sunt atat de atrasa de tine. Esti diferit de toti pe care i-am cunoscut. esti exact de ce am nevoie, fara macar sa imi fi dat seama ca am nevoie de asa ceva. pur si simplu, ne potrivim prea mult si nu ne potrivim deloc. 
sa te pierd si pe tine ar insemna un esec prea mare in razboiul meu cu viata. eu si viata trebuie sa fim aliate, sa te castigam. Mai am putin de invins in lupta cu mine, iar apoi tine-te. pentru ca la tine vin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!