vineri, 27 mai 2016

Feelings are a luxury that no woman can afford

Nu stiu sa apreciez momentul cand viata imi ofera cadoul mult visat, intr-o forma necunoscuta mie. Il pierd, apoi il plang si il vreau inapoi. Zic de ei ca sunt copii, eu fiind regina lor. Cate lectii o  sa mai ratez pana cand voi avea ceea ce imi doresc? decizii, optiuni, si parca nu am nimic. Incet, incet, timpul se scurge si ramanem fara. Oare cum va fi peste 5 ani? vei mai fi aici? dar tu? sunt curioasa. as face un pact sa pot da timpul inapoi. as da orice sa te am, dar nu stiu daca motivul e iubirea sau incapatanarea. Orgoliu? dorinta vie? plictiseala? nu ne-am potrivit in goana vietii. etapele noastre alearga cu viteze diferite, opresc in statii alaturate. Cand ne vom intersecta, nu te voi mai lasa sa pleci. gresesc, dar pana la urma, voi reusi. daca e sa fii al meu, ori tu, ori tu, vei fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!