marți, 15 noiembrie 2016

nous restons ensemble





"Quand tu es près de moi,
Cette chambre n'a plus de parois,
Mais des arbres oui, des arbres infinis,
Et quand tu es tellement près de moi,
C'est comme si ce plafond-là,
Il n'existait plus, je vois le ciel penché sur nous... qui restons ainsi,
Abandonnés tout comme si,
Il n'y avait plus rien, non plus rien d'autre au monde"





Le verbe "résister" doit toujours se conjuguer au présent.

Noi doi, pe o plaja italiana, iesind sa ne bem cafeaua de dimineata in apropierea marii. Noi doi, ca intr-un deja-vu, privind multitudinea de case colorate insirate de sus pana jos pe colina din fata noastra. Noi doi, simtindu-ne ca intr-un paradis mult inchipuit si schitat de atatea ori in mintea mea. Noi doi, intr-o iubire mult asteptata. Orice verb se conjuga la prezent, orice dorinta se simte ca si cum este indeplinita. Orice vis e realitate, sau oare realitatea e un vis? continua pana la infinit. Nu ceda niciodata, iar lumea este a ta. Noi doi atinsi de racoarea valurilor, noi doi zambindu-ne ca si cum am stii secretul timpului. Timpul s-a oprit intr-o zi de Ianuarie, iar timpul si-a reluat cursul in ziua cand am izbandit. Noi doi am depasit barierele fantomelor de dinainte. Noi doi suntem mai mult decat orice asteptare. Noi doi suntem sortiti. Noi doi, mangaiati de razele soarelui si bucurati la auzul muzicii din departare. Peisajul perfect: marea, casele colorate, umbrelele portocalii si TU. De mi-ai asterne ultima rasuflare in acest moment, nu m-as mai plange de nimic. Acum o saptamana, noi doi in zgomotul siluetelor dansante, noi doi in zbuciumul coridoarelor fara sfarsit, noi doi in claxoanele din centru, noi doi razand ocolind obstacolele strazilor, noi doi privindu-ne ca si cum ne-am cunoaste din vieti anterioare. Tu te trezesti la realitate, si iti dai seama ca realitatea ta sunt eu. Iei hotararea sa fii langa mine, negresit. Risti sa nu gasesti ceva mai mult, renunti la celelalte posibilitati. Doar riscand, castigi.
Noi doi, jurandu-ne iubire eterna, inconjurati de un val alb de siguranta. Noi doi si casa noastra colorata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Show me some love!